Tuesday, November 24, 2009

1st blog: a brief introduction



This is the first attempt. Just posting some photos to show you what we are about to see from our backyard in Africa. Voici mon premier essai. Juste pour vous mettre l'eau a la bouche avec ces images.

We are frantically packing our house in NZ. The departure is planed for 23rd of Dec and Christmas celebration will be in Cape Town, South Africa. Nous sommes en plein rangement de la maison en Nouvelle Zelande. Le depart pour l'Afrique est prevu pour le 23 Dec. Nous passerons Noel a la ville du Cap.

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. hello bien reçu les infos ,bravo . Je teste la machine à communiquer . salut

    ReplyDelete
  3. je n'ai pas su autrement m'identifier que anonymous . C'etait Michelle . Je vois que j'ai réussi . Super

    ReplyDelete
  4. ô Grand Charcutier- Guerisseur!vous me parlerez du Mselena joint disease.Et articulez s'il vous plait
    la dejointee

    ReplyDelete